אופטימיזציה למנועי חיפוש


שיווק באינטרנט - קידום אתרים

גולדמון קידום אתרים הוקמה במטרה לתת פתרון פרסום אינטרנטי כולל לבעלי עסקים.
גולדמון מציעה חבילה הכוללת:
- קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש השונים כגון וואלה! , Yahoo.
- בניית אתרים וחנויות וירטואליות שפותחו לאורך שנים ומותאמים למנועי החיפוש השונים בדגש על מנוע החיפוש של גוגל.
- בניית קמפיין ממומן (Google Adwords)

  • בניית אתרים
    איפיון האתר, עיצוב ובנייה בדגש על
    שיווק באינטרנט.
  • קידום אתרים
    בחירת מילות מפתח, קידום דפי
    האתר על פי קטגוריות.
  • שיווק באינטרנט
    בנייה שיווקית של האתר
    והתאמתו למשתמש.


 
  • שם מלא:
  • טלפון:
  • דוא"ל:
  • אתר:

טלפון ליצירת קשר:
0773500420


אופטימיזציה

אופטימיזציה היא המילה החשובה ביותר בתחום של קידום אתרים.
המשמעות שלה היא התאמה אופטימאלית של דפי האתר למנועי החיפוש, ובכללותו גוגל.
אופטימיזציה חייבת להתבצע בכל רמות בניית האתר, החל מבחירת הדומיין, הטקסטים של ה-HTML וכתיבת התוכן, ועוד ועוד.


אופטימיזציה לקוד האתר
אופטימיזציה לקוד האתר מסייעת לעכבישי האינדוקס של גוגל לראות מה נמצא בקידמת הבמה גם "מאחורי הקלעים".
הכוונה היא שניתן לראות את מיקום התוכן גם ללא עיצוב. למשל:
הכותרת- Title - הכותרת היא מה שמכריז על תוכן הדף, ולכן חשוב לשים שם את מילות החיפוש הרצויות. בחירת מילות חיפוש היא שלב מוקדם יותר של אופטימיזציה . 
תיאור- Description - בתיאור צריך לשכנע גולשים פוטנציאליים להיכנס לאתר.
חשוב להכניס שם את מילות החיפוש, כדי שגם גוגל וגם הגולשים יידעו שזה רלוונטי.
 


אופטימיזציה לתוכן האתר
אופטימיזציה לחלק הקוד של התוכן (כתיבת הטקסט ב-html) חשובה עד מאוד, ומקלה על עבודתו של גוגל וכך גם עלינו. צריך "ליידע" את גוגל מהי הכותרת הראשית (h1), וכמו כן כותרות משנה (h2, h3).
אופטימיזציה לתוכן האתר (הטקסט הקריא) חייבת להיות משופעת במילות החיפוש, אך באופן הגיוני וקריא.
צפיפות מילות החיפוש בטקסט היא משמעותית, אך צפיפות גבוהה מדי עלולה לגרום לגוגל לחשוב שהתוכן שלנו הוא תוכן "ספאם" ודווקא להוריד אותו בדירוג.
הרעיון הוא כי אופטימיזציה היא לא רק עבור גוגל, אלא באמת עבור הגולש שרוצה לקנות את המוצר שלכם.


אופטימיזציה לשפה הגרפית בדף- הדגשות ויזואליות
לעיתים נרצה לעשות אופטימיזציה גם למילים מודגשות או לכותרות, כדי שגוגל יראה שהמילים המסוימות האלו יותר רלוונטיות.
שימוש זה הוא לגיטימי, אך גם הוא צריך להיעשות בטוב טעם.
לא ניתן לשים את כל סוגי ההדגשים (קו נטוי, קן מודגש, קו תחתון) יותר מפעם אחת.
כמו כן כחלק מהתהליך של אופטימיזציה יש להיזהר לא ליצור לינקים למראית עין (למשל, טקסט שמודגש בקוו תחתון כחול, אך שאינו לינק) משום שאלה מבלבלים את הגולש ופוגמים בנגישות האתר.
אופטימיזציה נוספת ניתן לעשות לתמונות באתר ולשמות הדפים.
אופטימיזציה היא תהליך מתמשך שאין לו סוף.


כל הזכויות שמורות - GoldMoon.co.il | צימרים | צימרים | קידום אתרים |