בניית אתרים - בניית אתר אינטרנט


שיווק באינטרנט - קידום אתרים

גולדמון קידום אתרים הוקמה במטרה לתת פתרון פרסום אינטרנטי כולל לבעלי עסקים.
גולדמון מציעה חבילה הכוללת:
- קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש השונים כגון וואלה! , Yahoo.
- בניית אתרים וחנויות וירטואליות שפותחו לאורך שנים ומותאמים למנועי החיפוש השונים בדגש על מנוע החיפוש של גוגל.
- בניית קמפיין ממומן (Google Adwords)

  • בניית אתרים
    איפיון האתר, עיצוב ובנייה בדגש על
    שיווק באינטרנט.
  • קידום אתרים
    בחירת מילות מפתח, קידום דפי
    האתר על פי קטגוריות.
  • שיווק באינטרנט
    בנייה שיווקית של האתר
    והתאמתו למשתמש.


 
  • שם מלא:
  • טלפון:
  • דוא"ל:
  • אתר:

טלפון ליצירת קשר:
0773500420


בניית אתרים

כיום כמעט ואין חברות בניית אתרים שלא מציעות קידום אתרים כחלק מחבילת השירות שלהן, ובאמת אין סיבה לפנות לחברת בניית אתרים שלא לוקחת בחשבון את תהליך קידום האתר כבר משלב בחירת הדומיין.
כדי לדעת שבאמת החברה של בניית אתרים שפניתם אליה לוקחת את התחום של קידום אתרים בחשבון, הנה כמה מהדברים שצריך לשים אליהם לב:


בניית אתרים באוריינטציה של קידום אתרים
בניית אתרים עבור קידום בגוגל מתחילה כבר משלב בחירת הדומיין. אם האתר אותו אתם מתעתדים לבנות הוא אתר ישראלי, הדומיין המתאים לכם מסתיים בסיומת "co.il". נסו לבחור שם קליט לאתר, שגם מצביע על תוכנו במידת האפשר.



השלב השני של בניית אתרים הוא בחירת מילות המפתח לגוגל.
מילות המפתח הן שלב חשוב בתהליך בניית אתרים משום שהן יעזרו לבחור את מבנה האתר. מבנה האתר, והדפים הפנימיים שלו, יחולקו ל"דפי נחיתה", כלומר לכל דף תהיה מילת חיפוש משלו, לפי המחקר על מילות החיפוש שיקלידו גולשים פוטנציאליים בכניסה לאתר.



בשלב השלישי של בניית אתרים מתחילים ליצור את מפת האתר.
שוב, נשתמש במילות המפתח כדי לדעת כמה דפי נחיתה אנחנו צריכים להכין, ומה הכותרות שלהם.
בניית אתרים נכונה זקוקה לשלבים רבים של תכנון. לא יקודמו שני ביטויים באותו הדף, אלא חשיבות מושגי הקידום יזכו לביטוי בחלוקה לקישורים אל העמוד הראשי וממנו והלאה.
בניית אתרים היא מלאכת מחשבת של "שתי וערב", כשכל דפי האתר נענים לאותו היגיון פנימי מוקפד. 



בשלב הרביעי של בניית אתרים מתחילים לבנות את הקוד.
חשוב מאוד שהקוד יהיה תקני, כי זה מקל על עבודת האינדוקס של גוגל.
חשוב לבדוק שהכול תקין- שאין קישורים שלא עובדים, או מובילים לדף הלא נכון.
בניית אתרים שנעשית ברשלנות עלולה ליצור תסכול אצל הגולש, תסכול שיתבטא בהקלקה לאתר אחר.



בשלב החמישי של בניית אתרים דואגים לעיצוב. חלק מאוד משמעותי מעיצוב האתר הוא השמישות והנגישות- היכולת של העיצוב לנתב את הגולש בין הדפים השונים ולא ליצור תקיעות או חוסר הבנה של הגולש מה הוא אמור לעשות הלאה. בניית אתרים שאינה משתמשת בחוקי השמישות מסכנת את בעלי האתר בזמן גלישה מועט, בגולשים מתוסכלים, ובאחוזי המרה נמוכים.
בניית אתרים יכולה להיות מורכבת מאינסוף שלבים נוספים, העיקר שיהיו מותאמי גוגל.


כל הזכויות שמורות - GoldMoon.co.il | צימרים | צימרים | קידום אתרים |