חנות וירטואלית


שיווק באינטרנט - קידום אתרים

גולדמון קידום אתרים הוקמה במטרה לתת פתרון פרסום אינטרנטי כולל לבעלי עסקים.
גולדמון מציעה חבילה הכוללת:
- קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש השונים כגון וואלה! , Yahoo.
- בניית אתרים וחנויות וירטואליות שפותחו לאורך שנים ומותאמים למנועי החיפוש השונים בדגש על מנוע החיפוש של גוגל.
- בניית קמפיין ממומן (Google Adwords)

  • בניית אתרים
    איפיון האתר, עיצוב ובנייה בדגש על
    שיווק באינטרנט.
  • קידום אתרים
    בחירת מילות מפתח, קידום דפי
    האתר על פי קטגוריות.
  • שיווק באינטרנט
    בנייה שיווקית של האתר
    והתאמתו למשתמש.


 
  • שם מלא:
  • טלפון:
  • דוא"ל:
  • אתר:

טלפון ליצירת קשר:
0773500420


חנות וירטואלית

חנות וירטואלית היא חלק ממגמה הולכת ומתרחבת של מסחר אלקטרוני.
בשנים הקודמות, לאחר נפילת בועת ה"דוט קום", חשבו מומחי אינטרנט רבים כי המסחר האלקטרוני לא יצלח. הסיבות לכישלון היו רבות, ביניהן חוסר ידע בתחום של קידום אתרים שהוביל לכניסות נמוכות ולאחוזי מכירה נמוכים, מה שגרם לבעלי עסק רבים לפשוט את הרגל.
כמו כן תחום הונאות כרטיסי האשראי באינטרנט גבר ללא שליטה, וגולשים חששו לתת את פרטי האשראי שלהם, שלא לומר חברות האשראי חששו לתת חשבונות ספק לבעלי עסק עבור חנות וירטואלית משלהם.
אך כיום, פתיחת חנות וירטואלית נחשבת לבעלת סיכון נמוך. הסיבות לכך הן מערכות אבטחת המידע שהתפתחו בצורה מהירה, כמו גם מודעות גוברת להונאות של גולשים ובעלי עסק, שיודעים להיזהר מכך.
וכמובן, אין חנות וירטואלית שיכולה לשרוד ללא קידום אתרים נכון. חברות קידום אתרים מקצועיות יכולות לקחת כל חנות וירטואלית ולמקם אותה גבוה במנועי החיפוש.
הדבר דומה להעברת חנות פיזית מרחוב נידח בדרום הארץ לכיכר המדינה בתל-אביב- לא רק שיש יותר קונים, אלא מיקומה הגבוה ממתג אותה כיוקרתית.
חנות וירטואלית באינטרנט כוללת בדרך כלל "עגלת קניות". הגולש מסמן לעצמו את המוצרים אותם הוא מעוניין לקנות, ויכול לשלם עבור הסכום בבת אחת.
ישנם סוגים שונים של חנויות וירטואליות, למשל חנות וירטואלית שמוכרת מוצרים און-ליין, המתקבלים ברגע שהגולש משלם, לעומת חנות וירטואלית שמוכרת מוצרים פיזיים אותם מזמין הלקוח באמצעות דואר או שליח.
שיטת החיוב במקרה זה היא שונה - ניתנת אפשרות לסליקה מיידית, או השארת הפרטים וסליקה מאוחרת יותר אל מול ווידוא פרטיו של הלקוח. 
בכל המקרים אבטחת מידע היא חלק חשוב בכל חנות וירטואלית , ממש כפי שאין חנות פיזית שאין לה מנגנון אזעקה או גלאי גניבות.
בקידום חנות וירטואלית אנחנו לא נשים דגש אך ורק על המיקום האורגני של החנות (למרות שהלה חשוב ביותר למשיכת לקוחות לאתר), אלא גם על הכתיבה השיווקית.
חשבו על מוכרת טובה בחנות פיזית, ותראו כיצד כתיבת תוכן יכולה לשכנע קונה מתלבט לרכוש את המוצרים בכל חנות וירטואלית .
זה נותן לבעל העסק סוג של שליטה על כמות המכירות שלו, ולכן אין לזלזל בה.
כמו כן עיצוב של חנות וירטואלית צריך להיות מוקפד ולשדר את הלוק הכללי של האתר.
חישבו על חנות פיזית - לא תרצו לקנות בגדי יוקרה בדוכן של שוק הכרמל.


כל הזכויות שמורות - GoldMoon.co.il | צימרים | צימרים | קידום אתרים |